Likvidácia poistných udalostí:
Havarijného poistenia - MAXAUTO
Dokumenty potrebné na vykonanie likvidácie:
- Vyplnené a podpísané hlásenie (formulár pre nahlásenie škodovej udalosti)
- Vodičský preukaz šoféra v čase nehody – kópia oboch strán (v prípade nehody)
- Technický preukaz- kópia oboch strán
- Protokol Polície SR alebo potvrdenie o účasti na dopravnej nehode- originál alebo overenú kópiu
- Uznesenie Polície SR (v prípade odcudzenia)- originál alebo overená kópia
- Faktúra za vykonanie opravy, prípadne doklady nadobudnutia za odcudzenej (poškodenej) veci
- V prípade odcudzenia- originál malého TP
- V prípade odcudzenia- doklad o nadobudnuti vozidla
- Devinkulácia poistného plnenia- súhlas leasingovej spoločnosti s vyplácaním poistného plnenia nájomcovi
- Registrácia DPH u platcu dane
- Podľa možností a charakteru poškodenia fotodokumentácie v prípade väčšieho poškodenia je nutná prehliadka a nafotenie vozidla technikom ( rozhodne likvidátor)
Dokumenty na stiahnutie :
- oznameni_havarijni_postup.pdf (84,5 kB) - postup při hlášení škody - CZ
- oznameni_havarijni.doc (106,5 kB) - formulář pro hlášení škodné události - CZ
- oznameni_havarijni.pdf (204,1 kB) - formulář pro hlášení škodné události - CZ
- zaznam_o_dopravni_nehode.pdf (339,3 kB) - záznam o dopravní nehodě - CZ
Kontakt
MAXIMA Slovakia, s.r.o.