Likvidácia poistných udalostí:

Havarijného poistenia  -  MAXAUTO

Dokumenty potrebné na vykonanie likvidácie:

  • Vyplnené a podpísané hlásenie (formulár  pre nahlásenie škodovej udalosti)
  • Vodičský preukaz šoféra v čase nehody – kópia oboch strán (v prípade nehody)
  • Technický preukaz- kópia oboch strán
  • Protokol Polície SR alebo potvrdenie o účasti na dopravnej nehode- originál alebo overenú kópiu
  • Uznesenie Polície SR (v prípade odcudzenia)- originál alebo overená kópia
  • Faktúra za vykonanie opravy, prípadne doklady nadobudnutia za odcudzenej (poškodenej) veci
  • V prípade odcudzenia- originál malého TP
  • V prípade odcudzenia- doklad o nadobudnuti vozidla
  • Devinkulácia poistného plnenia- súhlas leasingovej spoločnosti s vyplácaním poistného plnenia nájomcovi
  • Registrácia DPH u platcu dane
  • Podľa možností a charakteru poškodenia fotodokumentácie v prípade väčšieho poškodenia je nutná prehliadka a nafotenie vozidla technikom ( rozhodne likvidátor)

 

Dokumenty na stiahnutie :

 - oznameni_havarijni_postup.pdf (84,5 kB) - postup při hlášení škody - CZ

- oznameni_havarijni.doc (106,5 kB) - formulář pro hlášení škodné události - CZ

- oznameni_havarijni.pdf (204,1 kB) - formulář pro hlášení škodné události - CZ

- zaznam_o_dopravni_nehode.pdf (339,3 kB) - záznam o dopravní nehodě - CZ